Maritimo Constanta!
Published On: mar, Apr 11th, 2017

Vânzările TUI TravelCenter – mai mari cu 51% în primul trimestru al anului 2017 –

Maritimo Constanta!

Cifra de vânzări a Grupului Eurolines, alcătuit din 21 de companii, este bugetată să atingă 140 milioane euro în anul 2017.

• Vânzările de pachete turistice ale rețelelor TUI TravelCenter și Eurolines s-au majorat cu 51% în primul trimestru al lui 2017.

• Tendința turiștilor de a cumpăra vacanțe din timp în acest an a demostrat ca românii mizează pe siguranța și încrederea oferite de un brand puternic.

• Cele mai căutate destinații în 2017 sunt România, Grecia și Spania.

TUI TravelCenter, parte a Grupului Eurolines, a avut în primele trei luni ale anului 2017 o evoluție spectaculoasă a vânzărilor. Avansul față de lunile similare ale anului trecut a fost de 30% pentru vânzările totale și de 51% pentru serviciile turistice.

„Noi credem că această evoluție, superioară creșterii industriei turistice din România, se datorează faptului că turiștii români pun din ce în ce mai mult accent pe siguranta și incredere”, declară Dragos Anastasiu, președintele Grupului Eurolines România.

Prin rezervarea și achiziția pachetelor turistice din vreme, în urma campaniei “Early Booking”, turiștii români înțeleg perfect beneficiile înscrierilor timpurii, ale colaborării cu agențiile de turism, în general, și cu cele care pun accentul pe servicii profesioniste, în special.

Din fericire, insolvențele recente ale unor agenții de turism nu au avut un efect negativ general asupra clienților și aceștia au continuat să își planifice vacanțele din vreme și să le achiziționeze cu suficient de mult timp înainte de plecare.

Atât calitatea demonstrată a serviciilor, cât și modul în care TUI TravelCenter a interacționat și și-a sprijinit turiștii în perioadele de criză ale anilor anteriori (vezi atentatele de la Paris sau Bruxelles ori criza din Turcia) i-a convins pe aceștia să aleagă modalitatea de turism organizat oferit de compania noastră.

Astfel, turiștii TUI TravelCenter beneficiază nu numai de consultanța oferită de specialiști în alegerea celei mai bune opțiuni de vacanță, ci și de asistență pe întreaga perioadă a sejurului.

Atunci când se gândesc la vacanță, turiștii români au de ales dintre o multitudine de opțiuni:
• achiziția vacanței direct de la furnizori – hoteluri, transportatori;
• consultarea portalurilor internaționale specializate pe câte un produs – cazări, zboruri.
• alegerea unui pachet complet, oferit de un touroperator sau de rețeaua sa de distribuție (agenții de turism). Această modalitate vine cu multe beneficii: include transportul către și dinspre destinație, conține cazarea și serviciile de la fața locului, transferurile, excursiile și asigurările necesare, dar și consultanța și, mai ales, asistența în momente de criză.

În procesul de decizie a modului de achiziție a pachetului turistic, rezultatele primelor trei luni ale TUI TravelCenter arată că românii pun din ce în ce mai mult accent pe siguranța și încrederea oferite de touroperatorul sau agenția de turism parteneră.

About the Author

-

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>